تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه پیام نور آزاد علمی کاربردی

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه منبع درسی پیام نور آزاد علمی کاربردی پاورپوینت ورد

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه پیام نور آزاد علمی کاربردی

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه منبع درسی پیام نور آزاد علمی کاربردی پاورپوینت ورد

هاست لینوکس چیست

هاست لینوکس چیست  

هاست لینوکس چیست

نیک هاست با ارائه انواع مختلف سرویس میزبانی روی اینترنت متناسب با هر بودجه، امکان معرفی شما بر روی اینترنت را فراهم آورده است سرورهای پر سرعت نیک هاست جایگاه مناسبی برای سایت شما می باشند. در حال حاضر نیک هاست مجهز به چندین سرویس دهنده اختصاصی بوده و سرور ها در ایالات متحده آمریکا و آلمان ، ایران نگهداری می شوند.

ما می دانیم تنها در صورتی موفق خواهیم بود، که مشتریان نیک هاست از کیفیت خدمات ما رضایت داشته باشند. یکی از مهمترین مسائلی که در کیفیت خدمات یک شرکت میزبانی وب تاثیر فراوان دارد، مجموعه مشخصات سخت افزاری استفاده شده توسط سرویس دهنده می باشد. تک ریسلر با اختصاص بودجه ای بالا برای در اختیار گرفتن بهترین سخت افزار ممکن و نیز استفاده از بزرگترین مراکز داده جهان، تمام تلاش خود را جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود انجام داده و خواهد داد.

ما برای ارائه خدمات میزبانی وب خود تنها از سخت افزار مخصوص سرور و از بهترین مارکهای دنیا از جمله Dell و HP استفاده می نماییم. استفاده تک ریسلر از پلتفورمهای طراحی شده برای سرور که به مراتب قابل اعتمادتر و با کیفیت تر از کامپیوترهای عادی میباشند، از مزایای خدمات میزبانی وب نیک هاست است. بسیاری از شرکتهای ایرانی فعال در زمینه میزبانی وب، به اشتباه برای صرفه جویی در هزینه ها، اقدام به اجاره کامپیوترهای معمولی ارزان قیمت بجای استفاده از سخت افزار سرور مینمایند. نتیجه استفاده از این سیستمها مشخص است : بروز مشکلات سخت افزاری، قطع گاه و بیگاه سایتها و ایمیل های مشتریان و ایجاد دردسرهای فراوان برای مسئولین فنی این شرکتها و نیز مشتریان آنها. شاید پس از مرکز داده مورد استفاده شرکتهای وب هاستینگ، سخت افزار سرورهای آنها یکی از مهمترین مسائل در تعیین کیفیت خدمات آنها باشد که متاسفانه در کشور ما کمتر مورد توجه قرار میگیرد.


https://kiyanserver.com/documentation/%d9%87%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%84%d9%8a%d9%86%d9%88%d9%83%d8%b3-%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

tahghigh-tahghigh.blogsky.com