تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه پیام نور آزاد علمی کاربردی

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه منبع درسی پیام نور آزاد علمی کاربردی پاورپوینت ورد

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه پیام نور آزاد علمی کاربردی

تحقیق مقاله پروژه کتاب پایان نامه منبع درسی پیام نور آزاد علمی کاربردی پاورپوینت ورد

نمونه طرح بسم الله الرحمن الرحیم به نام خداوند باسمه تعالی و بسمه تعالی به نام ایزد به نام خدا

  •  نمونه طرح بسم الله الرحمن الرحیم      به نام خداوند      باسمه تعالی و بسمه تعالی      به نام ایزد     به نام خدا
  • نمونه طرح بسم الله الرحمن الرحیم
  • طرح های به نام خداوند
  • نمونه طرح باسمه تعالی و بسمه تعالی
  • نمونه طرح به نام ایزد
  • انواع طرح های به نام خدا


بیش از 400 نمونه طرح بسم الله الرحمن الرحیم مناسب برای تحقیق و مقاله با کیفیت بسیار بالا. برای استفاده از طرح های بسم الله در محیط ورد، کافی است طرح را روی رایانه خود ذخیره کرده، سپس تصویر را در Word وارد نمایید.

انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله ، انواع بسم الله برای ورد ، انواع بسم الله برای پاورپوینت ، فونت بسم الله الرحمان الرحیم ، طرح بسمه تعالی ، طرح بسم الله







نظر به درخواست تعدادی از کاربران، انواع طرح های به نام خداوند تهیه و گردآوری شده است که می توانید از آنها در تحقیق و مقاله و پروژه های درسی و یا کارهای گرافیکی استفاده نمایید.
لازم به ذکر است عبارت بنام خداوند از نظر نگارشی صحیح نیست و بایستی جداگانه و به صورت به نام خداوند نوشته شود. زیرا بنام به معنی مشهور است، در حالیکه منظور ما به نام و یاد خداوند است.
سر آغاز هر نامه نام خداست *** که بی نام او نامه یکسر خطاست
به نام خداوند دادار پاک *** پدید آور آدم از آب و خاک
به نام خداوند جان و خرد *** کزین برتر اندیشه برنگذرد
به نام خدایی که خاک آفرید *** کزان خاک انسان پاک آفرید
به نام خداوند جان آفرین *** حکیم سخن در زبان آفرین
به نام خداوند خورشید و ماه *** که دل را به نامش خرد داد راه
به نام خداوند رنگین کمان *** خداوند بخشنده مهربان
به نام خداوند لوح و قلم *** حقیقت نگار وجود و عدم
به نام خداوند نیکوسرشت *** که او در جهان بذر نیکی بکشت
به نام خدای علیم و حکیم *** رحیم و بسیط و شریف و نعیم
به نام خدای بلند آسمان *** خداوند خاک و خدای جهان
به نام خدای شفیع و صبور *** خداوند دانش خداوند نور
به نام خداوند احساس پاک *** خداوند شمس و مه تابناک



در طرح های به نام خداوند زیر، عبارت به نام خداوند در یک سطر نوشته شده است. در صورتیکه می خواهید طرح ها، کل ارتفاع کاغذ A4 را پوشش دهد، می توانید آن ها را در برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ باز کرده و با استفاده از ابزار Select و Move هر یک از واژه های به، نام و خداوند را در زیر یکدیگر جاگذاری کنید. البته طرح های زیر حالت تایپوگرافی (نویسه نگاری) نداشته و بیشتر با فونت های زیبا آماده شده است.




بنابر درخواست چند تن از کاربران برای قرار دادن انواع طرح های باسمه تعالی در مطلب نمونه طرح های بسم الله الرحمن الرحیم چندین نمونه باسمه تعالی تهیه شده است که می توانید از آنها در تحقیق و مقاله و پروژه های درسی و یا کارهای گرافیکی استفاده نمایید.
لازم به ذکر است عبارت بسمه تعالی از نظر نگارشی و دستور زبان فارسی صحیح نیست و بایستی با الف و به صورت باسمه تعالی نوشته شود.

معنی باسمه تعالی در لغتنامه دهخدا: عربیِ به نام او (خدا) که بلندمرتبه است.

معنی باسمه تعالی در فرهنگ معین: به نام خدا که والاست.


در نمونه طرح های باسمه تعالی زیر، عبارت باسمه تعالی در یک سطر نوشته شده است. در صورتیکه می خواهید طرح ها، کل ارتفاع کاغذ A4 را پوشش دهد، می توانید آن ها را در برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ باز کرده و با استفاده از ابزار Select و Move هر یک از واژه های باسمه و تعالی را در زیر یکدیگر جاگذاری کنید. البته طرح های زیر حالت تایپوگرافی (نویسه نگاری) نداشته و بیشتر با فونت های زیبا برای شما آماده شده است.




نمونه طرح به نام ایزد

در این مطلب انواع طرح های به نام ایزد برای تحقیق و مقالات و پروژه های درسی و همچنین کارهای گرافیکی گردآوری شده است.

اول دفتر به نام ایزد دانا *** صانع پروردگار، حیّ توانا
اکبر و اعظم، خدای عالم و آدم *** صورت خوب آفرید و سیرت زیبا

در طرح های به نام ایزد زیر، عبارت به نام ایزد در یک سطر نوشته شده است. در صورتیکه می خواهید طرح ها، کل ارتفاع کاغذ A4 را پوشش دهد، می توانید آن ها را در برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ باز کرده و با استفاده از ابزار Select و Move هر یک از واژه های به، نام و ایزد را در زیر یکدیگر جاگذاری کنید. البته طرح های زیر حالت تایپوگرافی (نویسه نگاری) نداشته و بیشتر با فونت های زیبا برای شما آماده شده است. تمامی عکس ها بدون پس زمینه می باشند و به راحتی می توانید در برنامه های ویرایش عکس، پس زمینه دلخواه به تصاویر اضافه نمایید.





انواع طرح های به نام خدا

به دنبال درخواست تعدادی از کاربران مبنی بر قرار دادن انواع طرح های به نام خدا در مطلب نمونه طرح های بسم الله الرحمن الرحیم چندین نمونه به نام خدا تهیه و گردآوری شده است که می توانید از آنها در تحقیق و مقاله و پروژه های درسی و یا کارهای گرافیکی استفاده نمایید.
لازم به ذکر است عبارت بنام خدا از نظر نگارشی صحیح نیست و بایستی جداگانه و به صورت به نام خدا نوشته شود.  زیرا بنام به معنی مشهور است، در حالیکه منظور ما به نام و یاد خداوند است.
به نام خدایی که خاک آفرید *** کزان خاک انسان پاک آفرید
به نام خداوند دادار پاک *** پدیدآور آدم از آب و خاک
به نام خدای بلند آسمان *** خداوند خاک و خدای جهان
به نام خدای شفیع و صبور *** خداوند دانش، خداوند نور
به نام آنکه ما را زندگی داد *** وزان پس مژده پایندگی داد
به نام خداوند لوح و قلم *** حقیقت نگار وجود و عدم

در طرح های به نام خدای زیر، عبارت به نام خدا در یک سطر نوشته شده است. در صورتیکه می خواهید طرح ها، کل ارتفاع کاغذ A4 را پوشش دهد، می توانید آن ها را در برنامه های ویرایش عکس مانند فتوشاپ باز کرده و با استفاده از ابزار Select و Move هر یک از واژه های به، نام و خدا را در زیر یکدیگر جاگذاری کنید. البته طرح های زیر حالت تایپوگرافی (نویسه نگاری) نداشته و بیشتر با فونت های زیبا برای شما آماده شده است.